Content

Dec 8, 2010

Radio Van Birthday in Giza club

Ինչպես յուրաքանչյուր նորմալ, իրեն հարգող ռադիո, Ռադիո Վանը նույնպես ունի իր ծննդյան օրը: Եկեք միասին ներկա գտնվենք ՎԱՆական խնջույքին և տեսնենք` ով ով է, ինչ ինչ է, կամ էլ` ինչը ով է և այդպես շարունակ...

Էլ ինչ իրեն հարգող ՎԱՆական խնջույք առանց հրավիրատոմսի... 
Առաջին անգամ այն տեսնելով ինձ պատկերացրեցի պիոներ ու առաջին բանը, որ մտքովս անցավ` մամա ջան, միթե Լենին պապին դեռ ողջ է? 
Ահավասիկ հրավիրատոմսը 
<<հեյ... ես այստեղ եմ... - լսվում էին Անիի հուսահատ ճիչերը>>
.... Լուլուն լսեց հուսահատ ճիչերն ու հասավ օգնության
 Իսկ Ժակը ծխապատ մշուշում անցնում էր` քամահրելով բազմաչարչար  puzzle-ը
Մի կարոոոտ, մի գգվաաանք...
էս տարի 3 լիտրանոց բանկայով ընտիր ճավիկի թթու եմ դրել:
էս բաժակից անցանք շշի?
Տիգրան մի հատ երգեմ լսի
Դե տուր ձեռքդ, օ ընկեր իմ... 
Ինչպես յուրաքանչյուր ազգանվեր խնջույքում,
ՎԱՆական խնջույքում նույնպես ծածանվեց մեր եռագույնը...
Արտահայտվիր, մեջդ մի պահիր ...
 Բա իմացար? ձուն խանութւոմ 120 դրամ ա դառել....
Տժժում ենք բոլոոոոոոորս... <<անգամ հայկական-ավանդական Նուռը>>
<<դե թողեք, թողեք թոոողեք, թողեք ես երգեմ....>>
Գյուրջինյաաաան, դիմացի, ֆալշ են երգում...
Հավսաաաաաաաար....
Զգասսսսսսստ
Այ, այ, այ, մեծերը թափում են, փոքրերը` հավաքում:
Джагинян кайфует:-)))
Карен тоже кайфует, но пока не знает об этом:-)))
Ըհ-ը, էս էլ Զորրոն եկավ... :))
Սա դեռ ամենը չէ.... ուշադրություուուուուուուուուն... 
տեսանյութն է գալիս......
Նյութի վերաբերյալ հղումներ:


0 Comment:

Powered by Blogger.

Popular Posts

Blog Archive